Ajankohtaista tietoa toiminnan käynnistämisestä

Kruunupuiston kuntoutus-, majoitus- ja ravintolaliiketoiminta on ollut keskeytettynä viranomaisten ja hallituksen linjausten mukaisesti 23.3. lähtien. Nyt kun rajoituksia on päätetty asteittain purkaa, päästään myös Kruunpuistossa käynnistämään palveluitamme ja toimintaamme vaiheittain. Monen muun asian tavoin, palveluitamme tullaan käynnistämään huolellisesti suunnitellen ja huomioiden erilaiset ohjeet ja suositukset, jotka koskevat  ihmisten terveyttä ja hyvinvointia koronaepidemian suhteen.

Kuntoutus sekä hotelli- ja ravintolatoiminta käynnistyy 29.6. alkaen. Tarkennamme aukioloaikoja ja lisätietoja palveluiden osalta lähiviikkoina verkkosivuillamme sekä Facebookissa.

Huomioithan, että jokaiseen kuntoutusasiakkaaseen ollaan henkilökohtaisesti yhteydessä kuntoutuksen ajankohtien osalta mikäli niihin on tullut muutoksia.

Tavoitat meidät puhelimella ja vastaamme sähköposteihin alla olevina ajankohtina, muina aikoina asiakaspalvelumme on suljettu.
Vastaanotto/myyntipalvelu Puh. 044 763 9130 ja sähköposti myyntipalvelu@kruunupuisto.fi.

ke 13.5. klo 9 – 15

ke 20.5. klo 9 – 15