Tiedote liiketoiminnan keskeyttämisestä

Suomen valtiovallan linjausten mukaisesti Kruunupuisto Oy on päättänyt keskeyttää kuntoutus-, majoitus- ja ravintolaliiketoimintansa 21.3.2020 – 31.5.2020 väliseksi ajaksi. Hoitokoti Finlandian toiminta jatkuu normaalisti.

Kuntoutuspalvelujen osalta toiminta on lääketieteellisin perustein tauolla ko. aikavälillä ja asiakkaat saavat henkilökohtaisen tiedon uusista ajankohdista tai kuntoutuksensa jatkotoimenpiteistä myöhemmin. Kelan kuntoutukseen liittyvissä kysymyksissä kuntoutuja voi olla yhteydessä Kelaan verkkoasioinnin kautta (kela.fi/asiointi) tai puhelimitse numeroon 020 692 205. Kelan tiedote kuntoutuspalveluiden keskeyttämisestä https://www.kela.fi/-/kaikki-lasnakuntoutuspalvelut-keskeytetaan

Kaikki ko. ajankohdalle varatut hotelli- ja ravintolapalveluiden varaukset ja tilaisuudet voi siirtää uuteen ajankohtaan kuluitta. Myyntipalvelumme on yhteydessä kaikkiin varauksen tehneisiin asiakkaisiin varausten osalta.

Vuodelle 2020 ostettujen lahjakorttien voimassaoloaikoja olemme automaattisesti jatkaneet vuoden 2020 loppuun saakka.

Tavoitat meidät puhelimella ja vastaamme sähköposteihin alla olevina ajankohtina, muina aikoina asiakaspalvelumme on suljettu.
Vastaanotto/myyntipalvelu Puh. 044 763 9130 ja sähköposti myyntipalvelu@kruunupuisto.fi.

ti 14.4. ja ke 15.4. klo 9 – 15

ti 21.4. ja ke 22.4. klo 9 – 15